Forum Pomoc w Silniku Vallheru Strona Główna Pomoc w Silniku Vallheru
Skarbnica wiedzy o Vallheru
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przekazywanie ujemnych rzeczy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pomoc w Silniku Vallheru Strona Główna -> FAQ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gala
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:25, 12 Lis 2006    Temat postu: Przekazywanie ujemnych rzeczy

Otwórz swój plik bank.php, usun wszystko i wloż poniższy kod:

Kod:
<?php
/***************************************************************************
 *                               bank.php
 *                            -------------------
 *   copyright            : (C) 2004 Vallheru Team based on Gamers-Fusion ver 2.5
 *   email                : [link widoczny dla zalogowanych]
 *
 ***************************************************************************/

/***************************************************************************
 *
 *       This program is free software; you can redistribute it and/or modify
 *   it under the terms of the GNU General Public License as published by
 *   the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or
 *   (at your option) any later version.
 *
 *   This program is distributed in the hope that it will be useful,
 *   but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
 *   MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
 *   GNU General Public License for more details.
 *
 *   You should have received a copy of the GNU General Public License
 *   along with this program; if not, write to the Free Software
 *   Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA  02111-1307  USA
 *
 ***************************************************************************/

$title = "Bank";
require_once("includes/head.php");
if ($player -> location != 'Altara' & $player -> location != 'Muran' & $player -> location != 'Lordeon' & $player -> location != 'Nortorhia' & $player -> location != 'Isengard') {
    error ("Nieznajdujesz sie w żadnym z Miast");
}

//przypisanie zmiennych
$smarty -> assign(array("Potions" => '', "Minerals" => '', "Items" => '', "Crime" => '', "Herbs" => ''));

$item = $db -> Execute("SELECT id, name, amount FROM equipment WHERE owner=".$player -> id." AND status='U'");
if ($item -> fields['id']) {
    $arrid = array();
    $arrname = array();
    $arramount = array();
    $i = 0;
    while (!$item -> EOF) {
        $arrid[$i] = $item -> fields['id'];
        $arrname[$i] = $item -> fields['name'];
        $arramount[$i] = $item -> fields['amount'];
        $i = $i + 1;
        $item -> MoveNext();
    }
    $smarty -> assign ( array("Itemid" => $arrid, "Itemname" => $arrname, "Itemamount" => $arramount, "Items" => 1));
}
$item -> Close();

$miks = $db -> Execute("SELECT id, nazwa, amount FROM mikstury WHERE gracz=".$player -> id." AND status='K'");
if ($miks -> fields['id']) {
    $arrid = array();
    $arrname = array();
    $arramount = array();
    $i = 0;
    while (!$miks -> EOF) {
        $arrid[$i] = $miks -> fields['id'];
        $arrname[$i] = $miks -> fields['nazwa'];
        $arramount[$i] = $miks -> fields['amount'];
        $i = $i + 1;
        $miks -> MoveNext();
    }
    $smarty -> assign ( array("Potionid" => $arrid, "Potionname" => $arrname, "Potionamount" => $arramount, "Potions" => 1));
}
$miks -> Close();

$test = $db -> Execute("SELECT illani, illanias, nutari, dynallca FROM herbs WHERE gracz=".$player -> id);
if (!empty ($test -> fields['illani']) || !empty ($test -> fields['illanias']) || !empty ($test -> fields['nutari']) || !empty ($test -> fields['dynallca'])) {
    $arrname = array ('illani','illanias','nutari','dynallca');
    $arritem = array();
    $j = 0;
    for ($i=0;$i<4;$i++) {
        $name = $arrname[$i];
        if ($test -> fields[$name] > 0) {
            $arritem[$j] = $name;
            $j++;
        }
    }
    $smarty -> assign ( array("Herbs" => 1, "Herbname" => $arritem));
}
$test -> Close();

$test = $db -> Execute("SELECT copper, zelazo, wegiel, adam, meteo, krysztal, lumber FROM kopalnie WHERE gracz=".$player -> id);
if (!empty ($test -> fields['copper']) || !empty ($test -> fields['zelazo']) || !empty ($test -> fields['wegiel']) || !empty ($test -> fields['adam']) || !empty ($test -> fields['meteo']) || !empty ($test -> fields['krysztal']) || !empty ($test -> fields['lumber'])) {
    $arrname = array ('copper','zelazo','wegiel','adam','meteo','krysztal','lumber');
    $arritem = array();
    $arrminname = array();
    $j = 0;
    for ($i=0;$i<7;$i++) {
        $name = $arrname[$i];
        if ($test -> fields[$name] > 0) {
            $arritem[$j] = $name;
            if ($arritem[$j] == 'copper') {
                $arrminname[$j] = 'miedź';
            }
            if ($arritem[$j] == 'zelazo') {
                $arrminname[$j] = 'żelazo';
            }
            if ($arritem[$j] == 'wegiel') {
                $arrminname[$j] = 'węgiel';
            }
            if ($arritem[$j] == 'adam') {
                $arrminname[$j] = 'adamantyt';
            }
            if ($arritem[$j] == 'meteo') {
                $arrminname[$j] = "meteor";
            }
            if ($arritem[$j] == 'krysztal') {
                $arrminname[$j] = 'kryształ';
            }
            if ($arritem[$j] == 'lumber') {
                $arrminname[$j] = 'drewno';
            }
            $j++;
        }
    }
    $smarty -> assign ( array("Minerals" => 1, "Minoption" => $arritem, "Minname" => $arrminname));
}

if ($player -> clas == 'Złodziej' && $player -> crime > 0) {
    $smarty -> assign ("Crime", "<br><br><br><br><a href=\"bank.php?action=steal\">Okradnij bank</a>");
}

$smarty -> assign (array ("Bank" => $player -> bank,"Gold" => $player -> credits));
$smarty -> display ('bank.tpl');

// dawanie minerałów innym graczom
if (isset ($_GET['action']) && $_GET['action'] == 'minerals') {
    if ($_POST['item'] != 'copper' && $_POST['item'] != 'zelazo' && $_POST['item'] != 'wegiel' && $_POST['item'] != 'adam'&& $_POST['item'] != 'meteo'&& $_POST['item'] != 'krysztal'&& $_POST['item'] != 'lumber') {
        error ("Zapomij o tym!");
    }
    if (!ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['amount']) || !ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['id'])) {
        error ("Zapomij o tym!");
    }
    if ($_POST['item'] == 'copper') {
        $minname = 'miedzi';
    }
    if ($_POST['item'] == 'zelazo') {
        $minname = 'żelaza';
    }
    if ($_POST['item'] == 'wegiel') {
        $minname = 'węgla';
    }
    if ($_POST['item'] == 'adam') {
        $minname = 'adamantytu';
    }
    if ($_POST['item'] == 'meteo') {
        $minname = "meteoru";
    }
    if ($_POST['item'] == 'krysztal') {
        $minname = 'kryształu';
    }
    if ($_POST['item'] == 'lumber') {
        $minname = 'drewna';
    }
    $minerals = $db -> Execute("SELECT id, ".$_POST['item']." FROM kopalnie WHERE gracz=".$player -> id);
    if (empty ($minerals -> fields['id'])) {
        error ("Nie masz minerałów!");
    }
    $mineral = "$_POST[item]";
   
    if ($_POST['amount'] < 0)
    {error ("Nie mozesz przekazać ujemnej liczby rzeczy");}

    if ($minerals -> fields[$mineral] < $_POST['amount']) {
        error ("Nie masz tyle ".$minname);
    }
    $minerals -> Close();
    if ($_POST['id'] == $player -> id) {
        error ("Nie możesz dotować siebie!");
    }
    $dotowany = $db -> Execute("SELECT id FROM players WHERE id=".$_POST['id']);
    if (empty ($dotowany -> fields['id'])) {
        error ("Nie ma takiego gracza!");
    }
    $dotowany -> Close();
    $have = $db -> Execute("SELECT id FROM kopalnie WHERE gracz=".$_POST['id']);
    if (empty ($have -> fields['id'])) {
        $db -> Execute("INSERT INTO kopalnie (gracz, ".$_POST['item'].") VALUES(".$_POST['id'].",".$_POST['amount'].")") or error ("błąd przy dodaniu nowego minerału!");
    } else {
        $db -> Execute("UPDATE kopalnie SET ".$_POST['item']."=".$_POST['item']."+".$_POST['amount']." WHERE gracz=".$_POST['id']) or error ("błąd przy dodaniu istniejącego minerału!");
    }
    $have  -> Close();
    $db -> Execute("UPDATE kopalnie SET ".$_POST['item']."=".$_POST['item']."-".$_POST['amount']." WHERE gracz=".$player -> id);
    $db -> Execute("INSERT INTO log (owner, log, czas) VALUES(".$_POST['id'].",'Gracz <b><a href=view.php?view=".$player -> id.">".$player -> user."</a> ID:".$player -> id."</b>, przekazał ci ".$_POST['amount']." ".$minname.".','".$newdate."')");
    error ("<br>Przekazałeś graczowi ID: ".$_POST['id']." ".$_POST['amount']." sztuk ".$minname);
}

// dawanie mithrilu innym graczom
if (isset ($_GET['action']) && $_GET['action'] == 'mithril') {
 if (!ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['id'])) {
  error ("Zapomnij o tym!");
 }
 if ($_POST['mith'] > $player -> platinum || !ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['mith'])) {
  error ("Nie możesz dać aż tyle.");
 }
 if ($_POST['id'] == $player -> id) {
  error ("Nie możesz dotować siebie!");
 }
if ($_POST['amount'] < 0)
    {error ("Nie mozesz przekazać ujemnej liczby rzeczy");}

 $dotowany = $db -> Execute("SELECT id FROM players WHERE id=".$_POST['id']);
 if ($dotowany -> fields['id']) {
  $db -> Execute("UPDATE players SET platinum=platinum+".$_POST['mith']." WHERE id=".$_POST['id']);
  $db -> Execute("UPDATE players SET platinum=platinum-".$_POST['mith']." WHERE id=".$player -> id);
  $db -> Execute("INSERT INTO log (owner, log, czas) VALUES(".$_POST['id'].",'Gracz<b><a href=view.php?view=".$player -> id.">".$player ->user."</a> ID:".$player -> id."</b>, przekazał ci ".$_POST['mith']." sztuk mithrilu.','".$newdate."')");
  error ("<br>Dałeś ".$_POST['mith']." sztuk mithrilu graczowi ID ".$_POST['id']);
 }  else {
  error ("Nie ma takiego gracza!");
 }
 $dotowany -> Close();
}

// dawanie ziół innym graczom
if (isset ($_GET['action']) && $_GET['action'] == 'herbs') {
    if ($_POST['item'] != 'illani' && $_POST['item'] != 'illanias' && $_POST['item'] != 'nutari' && $_POST['item'] != 'dynallca') {
        error ("Zapomij o tym!");
    }
    if (!ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['amount']) || !ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['id'])) {
        error ("Zapomij o tym!");
    }
    $herbs = $db -> Execute("SELECT id, ".$_POST['item']." FROM herbs WHERE gracz=".$player -> id);
    if (empty ($herbs -> fields['id'])) {
        error ("Nie masz ziół!");
    }
    $herb = "$_POST[item]";
    if ($herbs -> fields[$herb] < $_POST['amount']) {
        error ("Nie masz tyle ".$_POST['item']);
    }
    $herbs -> Close();
    if ($_POST['id'] == $player -> id) {
        error ("Nie możesz dotować siebie!");
    }
    $dotowany = $db -> Execute("SELECT id FROM players WHERE id=".$_POST['id']);
    if (empty ($dotowany -> fields['id'])) {
        error ("Nie ma takiego gracza!");
    }
if ($_POST['amount'] < 0)
    {error ("Nie mozesz przekazać ujemnej liczby rzeczy");}

    $dotowany -> Close();
    $have = $db -> Execute("SELECT id FROM herbs WHERE gracz=".$_POST['id']);
    if (empty ($have -> fields['id'])) {
        $db -> Execute("INSERT INTO herbs (gracz, ".$_POST['item'].") VALUES(".$_POST['id'].",".$_POST['amount'].")");
    } else {
        $db -> Execute("UPDATE herbs SET ".$_POST['item']."=".$_POST['item']."+".$_POST['amount']." WHERE gracz=".$_POST['id']);
    }
    $have -> Close();
    $db -> Execute("UPDATE herbs SET ".$_POST['item']."=".$_POST['item']."-".$_POST['amount']." WHERE gracz=".$player -> id);
    $db -> Execute("INSERT INTO log (owner, log, czas) VALUES(".$_POST['id'].",'Gracz <b><a href=view.php?view=".$player -> id.">".$player -> user."</a> ID:".$player -> id."</b>, przekazał ci ".$_POST['amount']." ".$_POST['item'].".','".$newdate."')");
    error ("<br>Przekazałeś graczowi ID: ".$_POST['id']." ".$_POST['amount']." ".$_POST['item']);
}

// dawanie mikstur innym graczom
if (isset ($_GET['action']) && $_GET['action'] == 'potions') {
    if (!ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['item']) || !ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['id']) || !ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['amount'])) {
        error ("Zapomij o tym!");
    }
    $item = $db -> Execute("SELECT * FROM mikstury WHERE id=".$_POST['item']);
    if ($player -> id != $item -> fields['gracz']) {
        error ("To nie twój przedmiot!");
    }
    if (empty ($item -> fields['id'])) {
        error ("Nie ma takiego przedmiotu!");
    }
    if ($_POST['id'] == $player -> id) {
        error ("Nie możesz dotować siebie!");
    }
    if ($_POST['amount'] < 0)
    {error ("Nie mozesz przekazać ujemnej liczby rzeczy");}

    $dotowany = $db -> Execute("SELECT id FROM players WHERE id=".$_POST['id']);
    if (empty ($dotowany -> fields['id'])) {
        error ("Nie ma takiego gracza!");
    }
    $dotowany -> Close();
    if ($item -> fields['amount'] < $_POST['amount']) {
        error ("Nie masz tyle ".$item -> fields['nazwa']);
    }
if ($_POST['amount'] < 0)
    {error ("Nie mozesz przekazać ujemnej liczby rzeczy");}
    $test = $db -> Execute("SELECT id FROM mikstury WHERE nazwa='".$item['nazwa']."' AND gracz=".$_POST['id']." AND status='K'");
    if (empty ($test -> fields['id'])) {
        $db -> Execute("INSERT INTO mikstury (gracz, nazwa, efekt, moc, amount, status, typ) VALUES(".$_POST['id'].",'".$item -> fields['nazwa']."','".$item -> fields['efekt']."',".$item -> fields['moc'].",".$_POST['amount'].",'K','".$item ->fields['typ']."')") or error("nie mogę dodać!");
    } else {
        $db -> Execute("UPDATE mikstury SET amount=amount+".$_POST['amount']." WHERE id=".$test ->fields['id']);
    }
    $test -> Close();
    if ($_POST['amount'] < $item -> fields['amount']) {
        $db -> Execute("UPDATE mikstury SET amount=amount-".$_POST['amount']." where id=".$item -> fields['id']);
    } else {
        $db -> Execute("DELETE FROM mikstury where id=".$item -> fields['id']);
    }
    $db -> Execute("INSERT INTO log (owner, log, czas) VALUES(".$_POST['id'].",'Gracz <b><a href=view.php?view=".$player -> id.">".$player -> user."</a> ID:".$player -> id."</b>, przekazał ci ".$_POST['amount']." ".$item ->  fields['nazwa'].".','".$newdate."')") or error ("Nie mogę dodać do dziennika");
    error ("<br>Przekazałeś graczowi ID: ".$_POST['id']." ".$_POST['amount']." sztuk ".$item -> fields['nazwa'].".<a href=bank.php> Odśwież</a>");
    $item -> Close();
}
// dawanie przedmiotów innym graczom
if (isset ($_GET['action']) && $_GET['action'] == 'items') {
    if (!ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['item']) || !ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['id'])) {
        error ("Zapomij o tym!");
    }
    $item = $db -> Execute("SELECT * FROM equipment WHERE id=".$_POST['item']);
    if ($player -> id != $item -> fields['owner']) {
        error ("To nie twój przedmiot!");
    }
    if ($_POST['amount'] < 0)
    {error ("Nie mozesz przekazać ujemnej liczby rzeczy");}
    if (empty ($item -> fields['id'])) {
        error ("Nie ma takiego przedmiotu!");
    }
    if ($_POST['id'] == $player -> id) {
        error ("Nie możesz dotować siebie!");
    }
    $dotowany = $db -> Execute("SELECT id FROM players WHERE id=".$_POST['id']);
    if (empty ($dotowany -> fields['id'])) {
        error ("Nie ma takiego gracza!");
    }
    $dotowany -> Close();
    if ($item -> fields['amount'] < $_POST['amount']) {
        error ("Nie masz tyle ".$item -> fields['name']);
    }
    $test = $db -> Execute("SELECT id FROM equipment WHERE name='".$item -> fields['name']."' AND wt=".$item -> fields['wt']." AND type='".$item -> fields['type']."' AND status='U' AND owner=".$_POST['id']." AND power=".$item -> fields['power']." AND zr=".$item -> fields['zr']." AND szyb=".$item -> fields['szyb']." AND maxwt=".$item -> fields['maxwt']." AND poison=".$item -> fields['poison']);
    if (empty ($test -> fields['id'])) {
        $db -> Execute("INSERT INTO equipment (owner, name, power, type, cost, zr, wt, minlev, maxwt, amount, magic, poison, szyb, twohand) VALUES(".$_POST['id'].",'".$item -> fields['name']."',".$item -> fields['power'].",'".$item -> fields['type']."',".$item -> fields['cost'].",".$item -> fields['zr'].",".$item -> fields['wt'].",".$item -> fields['minlev'].",".$item -> fields['maxwt'].",".$_POST['amount'].",'".$item -> fields['magic']."',".$item -> fields['poison'].",".$item -> fields['szyb'].",'".$item  -> fields['twohand']."')") or error("nie mogę dodać!");
    } else {
        $db -> Execute("UPDATE equipment SET amount=amount+".$_POST['amount']." WHERE id=".$test -> fields['id']);
    }
    $test -> Close();
    if ($_POST['amount'] < $item -> fields['amount']) {
        $db -> Execute("UPDATE equipment SET amount=amount-".$_POST['amount']." WHERE id=".$item -> fields['id']);
    } else {
        $db -> Execute("DELETE FROM equipment WHERE id=".$item -> fields['id']);
    }
    $db -> Execute("INSERT INTO log (owner, log, czas) VALUES(".$_POST['id'].",'Gracz <b><a href=view.php?view=".$player -> id.">".$player -> user."</a> ID:".$player -> id."</b>, przekazał ci ".$_POST['amount']." sztuk(i) ".$item -> fields['name'].".','".$newdate."')");
    error ("<br>Przekazałeś graczowi ID: ".$_POST['id']." ".$_POST['amount']." sztuk(i) ".$item -> fields['name']);
    $db -> Close();
}

// wycofywanie złota z banku
if (isset ($_GET['action']) && $_GET['action'] == 'withdraw') {
    if (!isset($_POST['with'])) {
        error("Podaj ile złota chcesz zabrać z banku");
    }
    if ($_POST['with'] > $player -> bank || !ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['with'])) {
 error ("Nie możesz wycofać aż tyle.");
    }
    $db -> Execute("UPDATE players SET credits=credits+".$_POST['with']." WHERE id=".$player -> id);
    $db -> Execute("UPDATE players SET bank=bank-".$_POST['with']." WHERE id=".$player -> id);
    error ("<br>Wycofałeś ".$_POST['with']." sztuk złota.");
}

// deponowanie złota w banku
if (isset ($_GET['action']) && $_GET['action'] == 'deposit') {
    if (!isset($_POST['dep'])) {
        error ("Podaj ile złota chcesz zdeponować w banku");
    }
    if ($_POST['dep'] > $player -> credits || $_POST['dep'] <= 0 || !ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['dep'])) {
  error ("Nie możesz zdeponować aż tyle.");
    }
    $dep = floor($_POST['dep'] + 50);
    $db -> Execute("UPDATE players SET credits=credits-".$_POST['dep']." WHERE id=".$player -> id);
    $db -> Execute("UPDATE players SET bank=bank+".$_POST['dep']." WHERE id=".$player -> id);
    error ("<br>Zdeponowałeś ".$_POST['dep']." sztuk złota.");
}

//dawanie złota innemmu graczowi
if (isset ($_GET['action']) && $_GET['action'] == 'dotacja') {
    if (!isset($_POST['id'])) {
        error("Podaj ID gracza któremu chcesz wysłać złoto!");
    }
    if (!isset($_POST['with'])) {
        error("Podaj ile złota chcesz wysłać");
    }
    if ($_POST['amount'] < 0)
    {error ("Nie mozesz przekazać ujemnej liczby rzeczy");}
    if (!ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['id'])) {
 error ("Zapomnij o tym!");
    }
    if ($_POST['with'] > $player -> bank || $_POST['with'] <= 0 || !ereg("^[1-9][0-9]*$", $_POST['with'])) {
  error ("Nie możesz dać aż tyle.");
    }
    if ($_POST['id'] == $player -> id) {
 error ("Nie możesz dotować siebie!");
    }
    $dotowany = $db -> Execute("SELECT id FROM players WHERE id=".$_POST['id']);
    if ($dotowany -> fields['id']) {
 $db -> Execute("UPDATE players SET bank=bank+".$_POST['with']." WHERE id=".$_POST['id']);
 $db -> Execute("UPDATE players SET bank=bank-".$_POST['with']." WHERE id=".$player -> id);
 $db -> Execute("INSERT INTO log (owner, log, czas) VALUES(".$_POST['id'].",'Gracz <b><a href=view.php?view=".$player -> id.">".$player -> user."</a> ID:".$player -> id."</b>, przekazał ci ".$_POST['with']." sztuk złota.','".$newdate."')");
 $db -> Execute("INSERT INTO log (owner, log, czas) VALUES(".$player -> id.",'Przekazałeś graczowi  ID:".$_POST['id']."</b> ".$_POST['with']." sztuk złota.','".$newdate."')");
 error ("<br>Dałeś ".$_POST['with']." sztuk złota graczowi ID ".$_POST['id']);
    }  else {
 error ("Nie ma takiego gracza!");
    }
    $dotowany -> Close();
}

// okradanie banku
if (isset ($_GET['action']) && $_GET['action'] == 'steal') {
    require_once("includes/checkexp.php");
    if ($player -> crime <= 0) {
        error ("Nie możesz próbować okradać bank, ponieważ niedawno próbowałeś już swoich sił!");
    }
    $roll = rand (1, ($player -> level * 100));
    $chance = ($player -> agility + $player -> inteli) - $roll;
    if ($chance < 1) {
        $cost = 1000 * $player -> level;
        $expgain = ceil($player -> level / 10);
        checkexp($player -> exp,$expgain,$player -> level,$player -> race,$player -> user,$player -> id,0,0,$player -> id,'',0);
        $db -> Execute("UPDATE players SET miejsce='Lochy' WHERE id=".$player -> id);
        $db -> Execute("UPDATE players SET crime=crime-1 WHERE id=".$player-> id);
        $db -> Execute("INSERT INTO jail (prisoner, verdict, duration, cost, data) VALUES(".$player -> id.",'Próba kradzieży złota z banku w Altarze',1,".$cost.",'".$newdate."')") or error ("nie mogę dodać wpisu!");
        $db -> Execute("INSERT INTO log (owner, log, czas) VALUES(".$player -> id.",'Zostałeś wtrącony do więzienia na 1 dzień za próbę okradzenia banku. Możesz wyjść z więzienia za kaucją: ".$cost.".','".$newdate."')");
        error ("Kiedy próbowałeś okraść bank, nagle z jakiegoś pokoju wyskoczył strażnik. Szybko złapał ciebie za nadgarstek i zakuł w kajdany. Obrót spraw tak ciebie zaskoczył iż zapomniałeś nawet zareagować w jakiś sposób. I tak oto znalazłeś się w lochach!");
    }
    if ($chance > 0) {
        $db -> Execute("UPDATE players SET crime=crime-1 WHERE id=".$player -> id);
        $gain = $player -> level * 1000;
        $expgain = ($player -> level * 10);
        checkexp($player -> exp,$expgain,$player -> level,$player -> race,$player -> user,$player -> id,0,0,$player -> id,'',0);
        $db -> Execute("UPDATE players SET credits=credits+".$gain." WHERE id=".$player -> id);
        error ("Udało ci się dyskretnie dostać do skarbca banku. Wyniosłeś z tamtąd ".$gain." sztuk złota. Nie niepokojony przez nikogo odszedłeś sobie spokojnie w swoją stronę. To był jednak udany dzień");
    }
}


require_once("includes/foot.php");
?>



Tera nie bedzie tego bugu!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pomoc w Silniku Vallheru Strona Główna -> FAQ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin